Tento krátký návod vás provede úkony, které je vhodné provést, aby pro Tebe řešení problému se zákaznickou podporou bylo co nejrychlejší a nejkomfortnější.
atsha204cmd serial-number
Pokud objevíte chybu a je to alespoň trochu možné, nerestartuj router. Všechny logy jsou uloženy v paměti a při restartu routeru dojde k jejich smazání.
Pokud jste již router restartovali, nech ho znovu nasbírat nějaká data. Logy z čerstvě nastartovaného routeru stažené před projevem chyby většinou nepomohou k odhalení chyby.
Pokud ke správě routeru používáte webové rozhraní Foris, prosíme o zaslání logů ze stránky Diagnostika. Většinou pro nás budou zajímavé moduly dmesg
, messages
, dns
a network
. Pokud z povahy problému vyplývá, že by se mohl hodit některý z dalších modulů, zaškrtněte jej taky. Požadované statistiky stáhnete stisknutím tlačítka Vytvořit
.
Pravděpodobně jste majitelem Turrisu 1.0 či 1.1 a router obsahuje starou verzi Turris OS. Až nám budete psát na podporu, nezapomeňte nám napsat verzi Turris OS (Foris → O routeru) a upozornit na problém s automatickou aktualizací routeru.
Pokud patříte mezi zkušenější uživatele a máte nastavený přístup přes konzoli, prosíme o zaslání následujících dat:
/var/log/messages
dmesg
opkg list-installed
/etc/config/network
.Technická podpora je k dispozici na tech.support@turris.cz.